Cześć muszę na jutro ułożyć min. 10 pytań do wywiadu. Pytania maja być skierowane do Małego Księcia. W co najmniej jednym pytaniu ma być użyty cytat. Pytania mają być konkretne i bez użycia "CZY". I żeby na te pytania nie można było odpowiedzieć jednym zdaniem .

2

Odpowiedzi

2010-03-30T18:20:11+02:00
Z jakiej planety pochodzisz,w jakim celu przybyłeś,jaki kwiat spotkałeś,o co poprosił cię lis,z kim poszukiwałeś wody,która planeta była najmniejsza,czym zajmował się geograf,kto ci powiedzial że należy ;patrzeć przez serce,; z kim umawiałeś się do powrotu na planetę,czy spotkani ludzie byli mądrzy czy głupi,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:34:56+02:00
1. Dlaczego nie znalazłeś wielu przyjaciół na ziemi?
2. Co dla Ciebie było najcudowniejszym widokiem na świecie?
3. Jak wyglądało Twoje rozstanie z różą?
4. Jakie były Twoje odczucia po podróżach?
5. Skąd pojawiła się Róża na Twojej planecie?
6. Czego wymaga przyjaźń wg. Ciebie?
7. Kiedy i w jakich okolicznościach zrozumiałeś, że kochasz Różę?
8. Dzięki komu mogłeś wrócić na swoją planetę?
9. O co poprosił Cię lis?
10. Jak wygląda Twoja planeta?
(możesz zmienić kolejność pytań :P)