Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:22:17+02:00
A)
a+2,5=1,5
a=1,5-2,5
a=-1

b)
-7*x=7/6
-1*x=1/6
-x=1/6
x=-1/6

c)
b-2⅓ =3⅔
b=11/3 + 7/3
b=18/3=6

d)
y :3,5= -4
y:35/10 = -4
y*10/35 = -4
y=-4*(35/10)
y=-14

e)
4-c=11
-c=11-4
-c=7
c=-7

f)
z:1/9=-3
z*9=-3
z=-3/9
z=-⅓
2 4 2
2010-03-30T18:27:44+02:00
Znajdź liczby spełniające równania.
a)a+2,5=1,5
-1+2,5=1,5

b)-7razy x= 1 i jedna szósta
-7×(-1/6)=7/6

c)b-2 i jedna trzecia =3 i dwie trzecie
b-2⅓=3⅔
b-7/3=11/3
18/3-7/3=11/3

d)y :3,5= -4
10y/35=-4/1
10y=-140 /:100
y=14
14/1×10/35=-4

e)4-c=11
4-(-7)=11

f) z : jedna dziewiąta =-3
(-1/3)×9/1=-9/3=-3
2 3 2