Odpowiedzi

2010-03-30T18:14:52+02:00
Czuję się źle. To była mój najlepszy przyjaciel. Owszem zdarzało nam się czasem pokłócić, ale nie aż tak. Tak bardzo jego lubię i mam nadzieję, że się pogodzimy. Muszę się przełamać i wyciągnąć do niego rękę na zgodę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:15:06+02:00
Czułem się okropnie. Było mi bardzo przykro z powodu naszej kłótni. Mimo iż wiem że niedługo się pogodzimy mam uczucie niesmaku. Bardzo lubię mojego przyjaciela i nienawidzę się z nim sprzeczać.
2010-03-30T18:17:00+02:00
Jest mi smutno i zle. Mysle o tym jak on sie czuje i wydaje mi sie ze to wszystko moja wina. Probuje wymyslec cos, abysmy sie pogodzili i bylo wszystko jak dawnij.

Pozdrawiam i licze na naj.