Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:17:13+02:00
Po pierwsze koniecznie zanim samochód ruszy, kierowca ma obowiazek dopilnowac aby wszyscy pasazerowie mieli zapiete pasy.

Chwycic otwor do zapinania i skierowac ku gorze, druga reka doprowadzic pas, ma on przechodzic po skosie przez klatke piersiowa.
3 5 3
2010-03-30T18:19:11+02:00
Nalezy wpiąć wtyczke w to gniazdko na zapienie pasów.nienalezy pzepasac i9ch wokol brzucha i nie skrecac je