Odpowiedzi

2010-03-30T18:23:48+02:00
A) 6x=3/:6 x=0,5
b) -3x=7/:(-3) x=-2 i 1/3
c) 1,2x=4,8/*5/6 x=4,2
d)2x=0,2/:2 x=0,1
e)0,3x=3/*10 3x=30/:3 x=10
f)-0,6x=-5/*(-10) 6x=50/:6 x=8 i 2/6
g)0,75x=-0,4/*10 7,5x=-4/:7,5 x=-1 i 7/8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:25:54+02:00
A) x=0,5
b) x=-2⅓
c) x=4
d) x=0,1
e) x=10
f) x=8,3
g) x=-0,53
2 3 2
2010-03-30T18:26:36+02:00
A) 6x=3/:6
x=0.5
b) -3x=7/:(-3)
x= - 2.33
c) 1.2x=4.8/:1.2
x=4
d) 2x=0.2/:2
x=0.1
e) 0.3x=3/:0.3
x=10
f) -0.6x= - 5/:(-0.6)
x=8.33
g) 0,75x=-0,4 /:0.75
x=-0.53
1 5 1