Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:20:43+02:00
Uatrakcyjnia wiersz, ma mnóstwo epitetów porównań co wzbudza refekcje oraz pobudza czytelników

pozdrawiam ;**
2010-03-30T18:23:16+02:00
Wyobraźnia ma dużą rolę w tworzeniu wierszy ponieważ nadaje mu sens.Jeśli autor tworzy wiersz a chce go stworzyć na etapach fantastyczności to musi użyć wyobraźnia a także wzbudza resekcje oraz pobudza czytelników