Jak powiedziec po angielsku. czy ma pan może 50 pensów??
MOZE BYĆTYLKO TO ZDANIE BEZ DIALOGU!!

I napiszcie mi jeszcze jakiś dialog na półtora stronki kartki A5 takiej od zeszytu . Dialog ma byc na temat sklepu. ze ide do sklepu i chciałbym coś kupić . Sklep może być obojętny.
PROSZĘ ODP NA DZIŚ.!!!! I BEZ KORZYSTANIA Z TRANSLATORA!!!!BO SPAM!!

2

Odpowiedzi

2010-03-30T19:05:11+02:00
Have you got 50 pence?

-Hi tom where are you going?
= i am going do the shopping to the supermarket
- what you want to buy?
= some potato, tomato, carrots and fresh fruits.
- Ołł that's good. Could you buy something for me???
= yes of course. what you need?
- some ham and butter. that is all.
= ok that is not problem
- here you are the money. thank you . see you soon
= ok.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:06:45+02:00
Po polsku : Czy ma pan może 50 pensów ?
Odpowiedź po ngielsku : Whether you can fifty pence ?
Dialog po angielsku :
- Good morning!
-Welcome Sophia!
-Are there any oranges?
-Of course!
-It'll ask one kilogram of oranges and one kilogram of apples.
-Is there anything else?
-No thank you all.
-It will be a total six gold.
-Please, I only have ten. Will I be able to give you rest.
-Yes, and 4 gold for the rest of you.
-Thank you, goodbye.
-Thank you for your purchases to see you!
A teraz po polsku przetłumaczone jakby co :
-Dzień dobry!
-Witaj Zosiu !
-Czy są pomarańcze ?
-Oczywiście!
-To poproszę jeden kilogram pomarańczy oraz jeden kilogram jabłek.
-Czy coś jeszcze ?
-Nie dziękuję to wszystko.
-To będzie razem sześć złotych.
-Proszę , Mam tylko dziesięć. Czy będzie mogła pani wydać resztę.
-Tak , i 4 złote reszty dla Ciebie.
-Dziękuję do widzenia.
-Dziękuję za zakupy do zobaczenia!
Myślę że pomogłam pozdrawiam jakby co nie korzystałam z translatora ;)
1 1 1