Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:48:39+01:00
Buciki powinny być powyżek kostki i koniecznie sznurowane.
2009-11-01T15:52:36+01:00
Mama kupująca małemu dziecku buty powinna zwrócić uwagę na wypuklenie wewnatrz buta, żeby nie były płaskie, żeby podeszwa była miękka, przede wszystkim żeby nie były za małe. Trzeba zwrócić uwage również na to aby but miał usztywnienie w kostce (jeśli chodzi o buty na zime )
2009-11-01T16:35:18+01:00
Na podeszfę oraz na rozwiązaną sznórówkę.