Odpowiedzi

2010-03-30T18:44:52+02:00
-na górce , obok fosy
-ogrodzenie z belek drewna ostro zakończonych u góry
-mieszkańcami grodu byli ludzie bardziej zamożni,księża przywódca oraz ludzie na wyższym poziomie
-ludzie biedni , niezamożni
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:10:33+02:00
- miejsca łatwe do obrony: wzgórza, zakola rzek
- nie wiem który masz okres, ale najprawdopodobniej: grody raczej niewielkie, ciasna zabudowa, otoczone palisadą
- w grodach mieszkali książęta, księża, mieszczanie, członkowie cechów (ostatnie znowu zależy od okresu, o który Ci chodzi)
- chłopi
1 5 1