Odpowiedzi

2010-03-30T18:31:07+02:00
Wspominam dni, które minęły.

Wspominam dni (które?), które minęły.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:31:12+02:00
Widziałem dzisiaj pewnego aktora, który występował w moim ulubionym serialu.
albo
Spotkałem koleżanką, którą znam od przedszkola.

wykres zdania :
___1.__
który? |___2.___

zdanie podrzędnie złożone z podrzędnym przydawkowym
2010-03-30T18:49:38+02:00
Po lesie chodził wilk,który zjadał ludzi.