Odpowiedzi

2010-03-30T18:33:18+02:00
Jeżeli kolor składa się z dwóch barw, pisze się z myślnikiem: niebiesko-zielony, czarno-czerwony; biało-czerwono-czarny. Jeżeli chodzi o odcień koloru, pisze się razem: ciemnoniebieski, jasnożółty, ciemnogranatowy.
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:38:19+02:00
Jak kolor ma dwie barwy to pisze się z myślnikiem: niebiesko-zielony, zielono-czerwono-żółty. A jak chodzi o odcień koloru, pisze się razem: ciemnoróżowy, jasnoniebieski.xD
21 3 21