Powiedz, które zdania są prawdziwe , a które fałszywe.

1. Wszystkie substancje, które chodzą w skład organizmów, krążą między środowiskiem a organizmami .
2. Ilość materii nieorganicznej, którą producenci wytwarzają w określonym czasie, nazywamy produkcją pierwotną.
3. Produkcja pierwotna to ilość materii wytworzonej przez destruentów.
4. Produkcja wtórna to ilość materii wytworzonej przez konsumentów.
5. Wielkość produkcji pierwotnej nie zależy od obecności wody w glebie.

DAJE NAJ.

3

Odpowiedzi

2010-03-30T18:32:31+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:33:33+02:00
1. P
2. F
3. F
4. P
5. F

Moim zdaniem co do 1, 2, 3 i 4 to na 99% jest dobrze, ale z tym ostatnim to nie jestem pewna^^
2010-03-30T18:52:48+02:00
1. Prawda
2. Fałsz
3. Fałsz
4. Prawda
5. Fałsz
Pozdrawiam :)