Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:38:29+02:00
1.Pan Tadeusz ukazuje tradycje i obyczaje szlacheckie.
2.Ksiądz Robak poświęcił się dla ojczyzny służac jako tajny emisariusz.
3.Jacek Soplica po zabójstwie Stolnika odznacza się patriotyzmem.
4.Jacek Soplica ratując Hrabię i Gerwazego wykazał się ogromną odwagą
5.Ksiądz Robak może być z siebie dumny za to co poczunił dla ojczyzny.
6.Jacek Soplica charakteryzuje się wielkim bohaterstwem.
6 4 6
2010-03-30T18:40:51+02:00
W dworku Sędziego Soplicy pielęgnowano polskie tradycje i zwyczaje szlacheckie.
Ksiądz Robak gotów był poświęcić zycie dla ratowania zycia Tadeusza i Hrabiego.
Waznymi cechami Maćka Dobrzyńskiego były: patriotyzm, pracowitość i skromność.
Jacek Soplica był dumnym i zuchwałym szlachcicem.
Pycha byla jedną z cech Stolnika Horeszki.
Bohaterstwo księdza Robaka zostało docenione przez generała Henryka Dąbrowskiego.
1 5 1