Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:57:51+01:00
X -ilość marchwii
y - ilość cebuli
z- ilość pietruszki
2 kg - buraków
11kg - 2 kg= 9 kg

x+y+z=9
x=y-1
z=½y
(y-1)+y+½y=9
2,5y=10
y=4 ilość cebuli

x=y-1 = 3 ilość marchwii
z=½y =2 ilość pietruszki
2009-11-01T16:16:18+01:00
P = x +1
m = x
c = 2x + 1
b = 2kg

razem 11 kg

x+1+x+2x+1+2 = 11
x+x+2x = -1-2 +11
4x = 8 : 4
x = 2

Odp: Marchwi było 2kg