Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:53:43+01:00
1. Prawo nie działa wstecz (tzn. np. zabiłeś miesiąc temu człowieka, a od dziś obowiązuje kara śmierci za morderstwo, ale ciebie ona nie obowiązuje, bo popełniłeś to morderstwo zanim przepis został wprowadzony)
2.Obywatele są równi wobec prawa
3. Organy władz działają zgodnie z prawem i wobec prawa
Podawała mi to moja baba od wos-u także na 100% jest dobrze
2009-11-01T15:55:04+01:00
Oznacza to iz kazdy obywatel ma coś do powiedzenia, decyduje o czymś ogólno państwowym.Czyli można powiedzieć ze kazdy obywatel ma prawne mozliwosci do satanowienia prawa i kazdego bez wyjatku te prawo dotyczy
2009-11-01T15:55:57+01:00
W państwia demokratycznym wszystkich obejmuje to samo prawo.
Wszyscy są równi wobec prawa.