Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:42:57+02:00
Disco-dużo, szybkich i dymamicznych ruchów, Taniec disco to kroki, które tańczymy do muzyki dyskotekowej.
Swing-Swing to pochodzący ze Stanów Zjednoczonych styl tańca towarzyskiego, tańczony najczęściej do muzyki jazzowej, który był najbardziej popularny w latach 80. XX wieku.

Street dance,
Dancehall-taniec wywodzący się z Jamajki, powstały w latach 60. XX wieku na gruncie muzyki reggae i tradycyjnych jamajskich social-dances.
jazz- jest oparty na idei baletu, który został pozbawiony formalnych ograniczeń.
House -House zaadaptował na swoje potrzeby kroki i ruchy z bardzo wielu źródeł - między innymi z capoeiry, jazzu i salsy.
Funky- w szerszym znaczeniu oznacza optymizm i luz i taki też jest ten taniec
Breakdance-Tancerze, inspirując się muzyką, sami tworzą ruchy i kroki. tu nie ma sztywnych reguł.
Afro dance- Taniec i muzyka mają oddawać puls Ziemi, bicie serca, żywioł, gorący rytm Afryki.
Bollywood-Bollywood dance jest bardzo gorący i ekspresyjny.
modern,
hip-hop
i wieeeele wiele innych :)

6 4 6
2010-03-30T19:16:26+02:00
Hip-hop Break dance, grafiti, rapowanie to 3 cezhy hip hopu
walc angielski- taniec dla zakochanych
Cha-cha- energiczny taniec
Samba- tanie Brazylijski (chyba)
Tango- Enargi to jest to i Argentyna xD
7 2 7