Odpowiedzi

2010-03-30T18:38:51+02:00
Te strony Ci Pomogą:
http://www.zycze.pl/zyczenia,wielkanocne,25.html
http://www.zyczenia.biz.pl/
http://www.wiersze24.pl/content/blogcategory/86/255/
1 1 1
2010-03-30T18:43:12+02:00
Wielkanoc już się zbliża,
juz puka do mych drzwi ,
pobiegne ją przywitać ,
oj babciu pomóż mi

wesołych świąt
życzę ci stąd
właśnie stoję pod twoimi drzwiami
z dużymi barankami
oj nie bój się , bo są cukrowe
trochę oblizane ale wyglądają jak nowe
więc znów życzeń dostajesz moc
w tą piękna wielkanocną noc ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:44:00+02:00
WIERSZYKI

Pełny koszyk dziś naszykuj,
wyśmienitą upiecz babkę.
Na śniadanko wielkanocne
każdy ma niemałą chrapkę.
A już jutro po kryjomu
nalej wody pełne wiadra.
Zaskocz w poniedziałek z rana
babcię, wujka albo szwagra.

Wielkanocnych pisanek
uśmiechu cały ranek
jajek na twardo
królika z kokardą
mokrego Dyngusa
fajnego psikusa
rzeżuchy po pachy
i smacznej kiełbachy!

W Święta
kolorowych jajeczek,
wełnianych owieczek,
kicających króliczków,
dużo jedzenia w koszyczku
i mokrych ubranek
w poniedziałkowy poranek!

Moc prezentów od zajączka
co kwiatuszka trzyma
w rączkach
Wielu wrażeń,mokrej głowy
w poniedziałek dyngusowy.
Życzę jaja święconego
i wszystkiego najlepszego!

OPISY GG
Skacze zajączek po lesie alleluja nam niesie :)
WiElKaNoC już blisko...I trzeba rozpalić ognisko...:)
kolorowego jaja mokrego dyngusa i wszystkiego dobrego zyczy zajaczek
Po Wielkanocnej wyzerce pora oddac sie slodkiej drzemce

SMS
Żurku smacznego
Baranka cukrowego
Pisanek wymarzonych
Świąt mile spędzonych
Dyngusa mokrego
i wszystkiego bardzo udanego.

Pogody, słońca, radości.
W niedzielę dużo gości.
W poniedziałek dużo wody.
Dużo jajek kolorowych
świąt wesołych no i zdrowych
życzy...

Na skaczącym zajączku
kurka jajko zniosła
oznajmiając wszystkim
że nadeszła wiosna.
W oprawie rzeżuszki i pięknych pisanek
nadszedł nareszcie świąteczny poranek
Te święta zrobiły nam jednak psikusa
będziemy mieli
śnieżnego dyngusa…