Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:42:10+02:00
Komputerownik(osoba grająca na kompie)
komórkoman(ktos uzależniony od telefonu
surfenista (osoba serfująca po intrnecie)
śpiochmen( ktoś kto dużo spi)
:)
2010-03-30T18:42:18+02:00
Neologizm to nowe słowa np.kocistki lub język młodzieżowy np. żal.pl , czad , ogarnij się.pl
lub nazwy powstających urządzeń !!! ;))
drukarka, zmywarka, weekend, walkman, programowiec, ulga podatkowa, chipsy, drinki, legginsy, pampersy/ ;DD