Odpowiedzi

2010-03-30T18:41:51+02:00
Strona główna przeglandarki to ta która uruchamia się na początku. Przyklady wyszukiwarek :
- google ,
- onet ,
- ask ,
- praktycznie każda większa www ma swoja wyszukiwarka
2 2 2
2010-03-30T18:43:31+02:00
Jest pierwszą stroną wczytywaną do przeglądarki internetowejw momencie jej włączenia. przykłady wyszukiwarek to mozila firefox, internet Explorer, google
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:44:06+02:00
Wyszukiwarka: strona w sieci pomagająca wyszukiwać wszelkie potrzebne informacje

Przykłady wyszukiwarek:
-onet
-google
-interia
-wirtualna polska
-HotBot