Lew zawsze wygrywa,
wielka jest jego grzywa.
Jest wesoły i odważny,
Głos ma aż zbytnio wyraźny.

Ale dzieci tym nie zraża,
gdy okazja się nadarzy,
Chce się bawić, jest milutki,
z nim odchodzą wszystkie smutki.


DOPISZ 3 STROFĘ WIERSZA RYMUJĄCĄ SIE

2

Odpowiedzi

2010-03-30T18:46:25+02:00
Szkoda, że jest taki wielki...
Za to - słodki jak cukierki.
Mam też lwa - pluszaka małego
Nie przypomina oryginalnego!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:50:27+02:00
Kiedy warknie daje słowo
świat wygląda kolorowo.