Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:48:29+02:00
Moim zdaniem najważniejsze prawa to prawo do życia, wolności słowa i wyznawania własnej religii. Prawo do życia zabrania aborcji i eutanazji . Wolności słowa pozwana nam na wyrażanie własnej opinii czy to się komuś podoba czy nie oraz prawo do religii , które mówi nam o tym że nie ważne czy jesteśmy chrześcijanami, buddystami czy wyznawcami islamu wobec prawa jesteśmy równi.
3 5 3
2010-03-30T18:48:32+02:00
Najważniejsze prawa czlowieka
to np prawo do zycie prawo do nauki
do wyboru miejsca zamieszkania wolnosc słowa
co to jest prawdo niezbywalne?
to prawo ktorego nie mozna sie zrzec
takim prawem moze byc prawo
do oznaczania sowich dziel swojum nazwiskiem ,
innym przykladem moze byc wiara w boga
i przestrzeganie nakazów:)
pozdr:)
2 5 2