Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:52:30+02:00
Argumenty do rozprawki:
- nie napiszesz żadego podania itp do urzędu bo będzie z błędami
-staniesz sie pośmiewiskiem dla ludzi
-nie będziesz mógł pracować w urzędzie
-

pozdrawiam **
1 5 1
2010-03-30T18:53:50+02:00
Więc tak : ortografia jest bardzo nam potrzebna , przydaje sie do wielu dziedzin, m.in. do nauki, dostania sie do wymarzonej pracy itp. w szkole nauka ortografii pomaga nam wypełniać nasze głowy prawidłowymi zapisami zdań . no i tam dalej sobie jakoś poradzisz . (chyba) ;p ;]
2010-03-30T18:54:46+02:00
Mojm zdaniem warto
po przesto wiemy jak napisać jakieś słowa np.
mamy dyktando na j.polskim i znamy słowa i dostajemy odpowiednie oceny
przest to znamy i wiemy jak wyrażać
się odpowiednio.mojm zdaniem tylko tyle ale można jeszcze