Przetłumacz !!!
Pełna odpowiedz dostanie "najlepszą odpowiedz" !!! Proszę na jutro !!

1. Alle machen mit
2.Die schuler stellen die Ergebnisse ihrer Arbeit vor
3.Am schuleingang hangt eine Informationstafel .
4.die schuler schreiben selbst das Drehbuch
5.Die schuler verkaufen preiswert selbstgebastelte Modelle
6.Sie Besucher bewundern sie Sammlungen
7.Die musiker warten auf den Beifall
8.Die eltern kommen ins konzert des Schulorchesters


Zad A4 /84 str. kl. 2 gimn.

2

Odpowiedzi

2010-03-30T19:00:17+02:00
1. Wszystkie zrobić z .....
2.Uczeń przedstawia wyniki swoich prac przed .....
3.Przy wejściu do szkoły wisi panel informacyjny.
4. -------------- nie umiem
5.Sprzedawać tanie skladniki domowe.
6.--------------- nie umiem
7.---------------- nie wiem
8.Przyjść na koncert orkiestry szkoły....

Przepraszam Cię ale tylko to potrafię zrobić.
Nie wiem dokładnie czy jest dobrze, ale naprawdę się starałam:)
Pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:06:05+02:00
1.Wszystkim do czytania z.
2.Przedstawienie wyników swojej pracy
3.Na szkolnym wejściu wisi tablica informacyjna.
4. Nawet napisali skrypt
5. Sprzedaż tanich robotów drogowych.
6.Goście podziwiają kolekcje.
7. Akt muzyków czekać na oklaski
8. Władza rodzice przychodzą na koncert orkiestry


tego pierwszego nie umiał zabardzo przetłumaczyc.!
pozdrawiam;**