Odpowiedzi

2010-03-30T19:01:26+02:00
Uwaga !
Dnia 20.04.2009 roku zgubiono książkę ze szkolnej biblioteki pt. " Kłamczucha". Uczciwy znalazca proszony jest o kontakt ze szkolnym sekretariatem.

( podpis nadawcy )
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:04:28+02:00
Ogłoszenie (na środku)
Dnia 29.03.2010 roku zaginęła książka pt.,, (Tytuł książki)''. Ostatnio widziano ją w szatni klas VI. Leżała na ławce. Książka jest własnością biblioteki szkolnej. Szczęśliwego znalazcę prosimy o zwrot do sekretariatu szkoły. Przewidywana nagroda.
-Dyrekcja szkoły (po prawej)
9 4 9