Wpisz nazyy polskich miast z podanych poniżej

50*48, 39;N, 19*07, 39;E
53*08, 39;N, 18*00, 39;E
54*10, 39;N, 19*22, 39;E
50*52, 39;N, 20*38, 39;E
52*25, 39;N, 16*55, 39;E
51*05, 39;N, 17*00, 39;E
50*03, 39;N, 21*00, 39;E
51*46, 39;N, 18*05, 39;E
53*18, 39;N, 23*08, 39;E
52*35, 39;N, 17*35, 39;E
49*47, 39;N, 22*47, 39;E
50*03, 39;N, 22*00, 39;E

ćw. Planeta Nowa
str. 12 zad. 7
prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • anyy
  • Rozwiązujący
2009-11-01T16:25:36+01:00
1.czsstochowa
2.bydgoszcz
3.elblag
4.kielce
5.poznan
6.wroclaw
7.tarnow
8.kalisz
9.bialystok
10.gniezno
11.przemysl
12.rzeszow
2009-11-01T18:32:55+01:00
1. Częstochowa
2. Bydgoszcz
3. Elbląg
4. Kielce
5. Gorzów
6. Wrocław
7. Tarnów
8. Kalisz
9. Białystok


reszty nie znalazłam...
tylko tyle ;(