Odpowiedzi

2010-03-30T19:05:51+02:00
Śniadanie:
-100g chleba białego
-5g margaryny
-50g szynki
-50g twarożku
-3 plastry mozaiki drobiowej
- pomidor
-1/2 ogórka świeżego
-herbata z cytryną
II śniadanie:
-bułka
-2 plastry szynki
-sok
Obiad:
I danie:
-zupa pomidorowa
II danie:
-ziemniaki
-halibut zasmażany w mące
-oliwa (do pieczenia)
-sałatka szwedzka
-duszona kapusta
-kompot z suszonych śliwek
Podwieczorek:
-10g czekolady białej
-1/2 ananasa
-czerwona herbata
Kolacja:
-100g pieczywa ciemnego
-8g masła
-50g sera żółtego
-dżem
-herbata z miodem
To jest ok 1400 kalorii

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:13:36+02:00
I śniadanie:
- mleko- 51 kcal
- pieczywo żytnie z masłem- 241/ 735
- chuda szynka- 183
- sałata zielona- 10
- banan- 60

II śniadanie:
- bułka z masłem- 293/ 735
- twaróg ze szczypiorkiem- 99/ 26
- herbata
- pomarańcza- 32

Obiad
- zupa pomidorowa z makaronem- 14
- ziemniaki z wody- 60
- pieczeń wołowa- 223
- ćwikła-28
- kompot z jabłek- 34

Podwieczorek:
- biszkopty- 437
- sok pomidorowy- 13

Kolacja
- pieczywo pszenne- 245
- jajecznica na parze- 133
- surówka z marchwii i jabłek- 20/ 34