Odpowiedzi

2010-03-30T19:02:41+02:00
Filtry, plaże chronione. nie wiem więcej. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T20:03:30+02:00
1oczyszczalnie ścieków w tym nożemy podzielić na trzy łówne grupy:
- fizycznych,
- chemicznych ,
- biologicznych.
Osad czynny stanowi zespół mikroorganizmów (biocenoza), złożony:
- z bakterii,
- grzybów mikroskopowych ,
- pierwotniaków.
2 prywatne plaże, na których są zatrudnieni ludzie do spszątania po plażowicza
3 edukowanie ludzi na temat znieczyszczeń
4 namawianie i stosowanie przez rolników mniejszej ilości nawozów sztucznych i środków owadobujczych lub chwastobujczych,
5 podłączenie się fabryk i przedsiębiorstw do oczyszczalni ścieków, po to aby chemikalia które pozostaną jako resztki zostaną zutylizowane
6 nie mycia aut nad rzeką lub jeziorem tylko w myjni aut
7 podłączenie domów mieszkalnych i biur oraz innych budynków do kanalizacji miejskiej