Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:17:41+01:00
Szanowny dyrektorze!
Chciałbym prosić Pana o pozwolenie na zorganizowanie zabawy andrzejkowej. Uczniowie z naszej szkoły byliby naprawdę zadowoleni z tej dyskoteki. Nasz Samorząd uczniowski wszystkim by się zajął, czekamy jedynie na zgodę. Zabawa miała by się odbyć w piątek, więc nie było by problemów na następny dzień w szkole. Bylibyśmy wdzięczni gdyby Pan dyrektor zgodził się.
Z góry dziękuję w imieniu wszystkich uczniów szkoły.

mysle ze dobrze ;p
6 3 6
2009-11-01T16:35:17+01:00
Nazywam się ...................... Jestem uczniem klasy .......... Zwracam się do pana z prośbą o pozwolenie zorganizowania dyskoteki na terenie naszej szkoły. Dyskoteka ta trwałaby niecałe dwie godziny. Wierzę, że zaufa pan naszej klasie i pozwoli zorganizować nam dyskotekę.
Z poważaniem Jakub.........
uczeń klasy.......

.........,1.11.2009r.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T16:44:02+01:00
Szanowny panie dyrektorze
zwracam sie z prosba o zorganizowanie zabawy andrzejkowej w dniu 27.11.09 o godz.17.00. z tradycyjnym laniem wosku zabawami wrozbami przypomnieniem dawnych tradycji rownoczesnie zawiadamiam ze zorganizowaniem tej imprezy zajmnie sie samorzad uczniowski . prosze o pozytywne rozpatrzenie mojego podania.
z powazaniem
przewodniczacy samorzadu uczniowskiego
4 4 4