Proszę o przetłumaczenie tekstu na język polski-klasa I gimnazjum Z góry dzieki.
Tekst:
Hi, ich, Monika aus Halberstadt,13,suche eine Brieffreundin.Meine Hobbys: Music,kino und Kunst;ich male und tanze.Bist Du eine Kunst- und Musikfreundin und sprichst Deutsch oder Englisch,dann schreibe mir.

3

Odpowiedzi

2010-03-30T19:06:19+02:00
Cześc, ja, Monika z Halberstadt 13, szukam listu przyjaciółki. Moje hobby : muzyk, kino i plastyka, ja maluje i tancze. Czy jestes malarzem i przyjacielem muzyki i mówisz po niemiecku albo po angielsku, bo piszesz do mnie
1 3 1
2010-03-30T19:08:09+02:00
Cześć, ja Monika z Halberstadt, 13(ma 13lat) szukam listowej przyjaciółki. Moje hobby: muzyka, kino i sztuka, maluję i tańczę. Jesteś przyjaciółkom sztuki lub muzyk (tu chyba ma być czy poszukuje, ale zgodnie z tekstem, który napisałaś to będzie tak) i mówisz po niemiecku lub angeielsku, to napisz do mnie :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:38:28+02:00
Cześć, ja, Monika, 13 lat, szukam przyjaciółki, z którą mogłabym korespondować listownie. Moje hobby to muzyka, kino i sztuka. Maluje i tańczę. Lubisz sztukę, śpiew, mówisz po niemiecku lub angielsku? Napisz do mnie.
1 5 1