Jak w wierszu Tadeusza Różewicza zostały przedstawione relacje między ludźmi.? Porównaj ten ops z wypowiedzią jana pawła II.

TO JEST WIERSZ.!!!!


Kochani ludożercy
nie patrzcie wilkiem
na człowieka
który pyta o wolne miejsce
w przedziale kolejowym

zrozumcie
inni ludzie też mają
dwie nogi i siedzenie

Kochani ludożercy
poczekajcie chwilę
nie depczcie słabszych
nie zgrzytajcie zębami

zrozumcie
ludzi jest dużo będzie jeszcze
więcej wiec posuńcie się trochę
ustąpcie

Kochani ludożercy
nie wykupujcie wszystkich
świec sznurowadeł i makaronu

Nie mówcie odwróceni tyłem:
ja mnie mój moje
mój żołądek mój włos
mój odcisk moje spodnie
moja zona moje dzieci
moje zdanie

Kochani ludożercy
nie zjadajmy się Dobrze
bo nie zmartwychwstaniemy
Naprawdę

A TERAZ SŁOWA JANA PAwła II
nie ma solidarnosci bez miłosci.więcej nie ma przyszłości człowieka i narodu bez miłosci taj samej miłości która jest wrażliwa w niwdole innych która nie szuka swego ale pragnie dobra innych. dzisiaj potrzrba polsce i światu ludzi mocnych sercem którzy w pokoże służa i miłują


PROSZE O JAK NAJSZYBSZE ROZWIĄZANIE... POTRZEBUJE TEGO NA JUTRO

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:09:25+02:00
W wierszu Tadeusza Różewicza, relacje między ludzmi zostaly przedstawione w nastepujący sposob:
Ludzie się nawzajem nie szanują, nie pomagają słabszym, patrzą na siebie wrogo, myślą tylko o sobie i o swoim świecie, nie chcą sobie pomagać

Jan Paweł II mowi o relacjach między ludzmi przedstawia nastepująco:
powinni się szanowac, miłować,pomagają sobie, chce, żeby inni ludzie byli szczesliwi i nie mytsli tylko o sobie.


Mam nadzieje ze pomoglam :)
69 4 69
2010-03-30T19:12:09+02:00
Relacje między ludźmi przestawiając się tak ,że teraz <w tych czasach> żyjemy w pośpiechu nie zwracając uwagi na innych,jesteśmy samolubni i nie doceniamy drugie, liczymy się tylko "ja" jednak musimy to zmienić, świat stałby się ponury i okrutny, Jan Paweł sugeruje nam abyśmy byli dobrzy i patrzyli "łaskawym sercem", chodzi o to, żebyśmy stawali się kimś lepszym i byśmy nawzajem się kochali. Musimy pomagać sobie nawzajem, nieważne czy jesteśmy przyjaciółmi, nieznajomymi czy wrogami.Powinniśmy wyciągną do początkujących pomocną dłoń.
116 4 116