Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:12:12+02:00
Nasza klasa to jest klasa,
wszyscy robią wszyscy robią fotki w lasach.
Znajomości zawierają i się ładnie uśmiechają.
lub
Nasza klasa choc troche szalona
to jest wsrod wszystkich ulubiona
nikogo nie wyrozniamy
tylko wszyscy sie kochamy
kazdy u nas sie dobrze sie czuje
choc dostaje same dwoje
chociaz nie piatkowa
to i tak jest odlotowa
1 5 1
2010-03-30T19:15:04+02:00
Nie ma na świecie żadnej pewnej rzeczy.
Człowiek nie wie, jaką czapkę utkał mu los.
Nie wie co się zaraz stanie, żyje w nadziei na lepsze jutro.
Chociaż wie że te "lepsze jutro" może wcale nie nadejść.
1 3 1