Napisz poradnik o zdrowym odżywianiu .
Składający się z informacji o ; owocach , warzywach, tłuszczach, białkach, błonnikach, o wodzie do picia, odporności , witaminach i minerałach :P
NIE Z INTERNETU MOŻE BYĆ JAKO POMOC ALE NIE WSZYSTKO :]
PROSZĘ BARDZO O ODPOWIEDZI CZEKAM DO 20.00 DAJE NAJLEPSZE :]

3

Odpowiedzi

2010-03-31T17:41:13+02:00
Owoce są bardzo ważnym składnikiem w naszej djecie zawierają dużo witamin ktore są potrzebne do dobrego odżywiania
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:55:18+02:00
PORADNIK ZDROWEGO ODŻYWIANIA
OWOCE I WARZYWA:
Organizm czerpie z nich bardzo potrzebną mu porcję witamin, składników mineralnych, błonnika a także inne substancje, które są istotne dla zdrowia. Powinno się ich zjeść ok. 500 g dziennie. W połowie powinny być surowe. Przy ustalaniu menu należy pamiętać, że najzdrowsze są marchew, kapusta, sałata, brzoskwinie, morele, kiwi i truskawki. Owoce natomiast powinno się jeść zamiast słodyczy.



2010-03-31T18:22:00+02:00
Organizm potrzebuje dużo witamin dlatego trzeba jeść owoce warzywa codziennie
1 1 1