Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:16:40+02:00
1. bądźmy solidarni [z cierpiącymi]
2. zrozumienie pomaga [walczyć z prześladowaniem]
3. pozostawmy ślad [w sercach innych]
20 3 20
2010-03-30T19:18:44+02:00
1. Pokazujmy i bądźmy solidarni w każdej sytuacji nawet nieprzyjemnej.
2. Starajmy się zrozumieć każdego człowieka, bo to pomaga nam ich bardziej zrozumieć.
3. Pozostawmy po sobie jakiś ślad aby inni o nas pamiętali.
24 4 24