Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T19:11:55+02:00
Moją ulubioną rośliną jest czerwona róża poniewaz jest to symbol miłości, ale również cierpienia bo ma kolce.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:14:01+02:00
Moje zwierzatko jest koniem. Ma na imię Tornado. Jest gniady z białymi plamkami na głowie. Ma bardzo bujną grzywę i ogon. Bardzo go kocham, bo zawsze umie poprawic mi nastrój. Często jeżdżę na nim, wybieramy się w niezapomniane tereny. Kilka razy z niego spadłam,ale nic nie jest w stanie przerwać naszej przyjaźni.
2 5 2