Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:19:13+02:00
MAGIA LICZB;D XD
ŚWIAT LICZB xD
Ciemne tło,granatowe,do tego wyźne duże litery,w odść rzucającym się kolorze..hmmm zrób to na duzym formacie musi powyżej A3;D być widoczne i przyciągać uwagę;d
No cóż gdybym mogła to chętnie bym Ci pomogła w wykonaniu tego zadania ale niestety sie nie da:D:P
1 5 1
2010-03-30T19:22:05+02:00
1.Oś liczbowa- linia ze strzałką, zerem i miarką

2.Kiedy siedzisz przy zadaniu, nigdy nie myśl o kochaniu,
bo kochanie bardzo szkodzi, kiedy się na matmę chodzi

3.Rozciągnij kwadrat, Janie,a rombem on się stanie.

4.Odejmujesz i dodajesz- mądrym się stajesz

A do okoła jakieś cyfry lub figury geometryczne