Odpowiedzi

2010-03-30T19:15:44+02:00
Ponieważ jeżeli je dobrze rozwiniesz w jakiejś dziedzinie możesz daleko dojść stać się sławnym i każdy będzie prosił cie o pomoc z danej dziedziny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:16:33+02:00
Warto rozwijac swoje umiejetnosci poniewaz latwiej jest w zyciu. majac wiele umiejetnosci latwiej dogadac sie z ludzmi. latwiej znalezc lepsza prace, dom, rodzine



plis daj mnie ja dopiero sie tu zalogowalem plis

1 5 1
2010-03-30T19:17:57+02:00
Swoje umiejętności warto rozwijać, ponieważ są one nam bardzo potrzebne w codziennym życiu.Jeśli człowiek rozwija np. umiejętność czytania jest bardziej ceniony przez innych niż ten kto nie umie czytać.
1 5 1