Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T19:17:15+02:00
Miłość można wyznawac tak


Kocham cię

Jesteś moim skarbem

53 1 53
2010-03-30T19:19:35+02:00
Miłosc mozna wyznac w ruznych sytuacjach :
1.jak komuś coś się stało to mozna mu wtedy powiedziec ze go kochamy
2.jak ktoś chce odejsc od dziebie
3.w sytuacji zagrozonej twojego zycia
23 1 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:21:28+02:00
1.szczerze,
2.dyskretnie,
3.romantycznie,
4.z uczuciem,
5.trzymając się na ręce(czasami),
6.w odpowiednim miejscu.
27 3 27