Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:23:01+01:00
Ponieważ tam dociera najmniej energii słonecznej
37 4 37
2009-11-01T17:33:03+01:00
Ponieważ są one najdalej od równika i zwrotników (raka i koziorożca), gdzie słońce w zależności od pory roku znajduje się w zenice, czyli do biegunów dociera najmniej promieni słońca.
42 4 42
2009-11-01T17:54:32+01:00
Zbyt mało słonca zeby ogrzac te bieguny
35 2 35