Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:37:49+01:00
Jednym z moich zainteresowań jest teatr. Uwielbiam oglądać przedstawienia teatralne i podziwiać grę aktorów, ich wierne odwzorowanie targających człowiekiem uczuć. Podziwiam ludzi, którzy podejmują się tego zawodu, gdyż wymaga on wielu poświęceń. Uwielbiam również grać na gitarze. Jest to dla mnie oderwanie od kłopotów i zmartwień życia codziennego. Kiedy zaczynam grać zapominam o wszystkich troskach i po prostu cieszę się muzyką. Dwie opisane przeze mnie rzeczy sprawiają, że czuję się szczęśliwa.

dasz mi naj? ;)
19 2 19
2009-11-01T17:12:11+01:00
Moją pasją jest koszykówka.
Zaczełam trenować już 4 lata temu, niedługo będzie 5.
Jest to ruchowy i bardzo pasjonujący sport.
Uczęszczam do klasy sportowej mam 10 godz w-f w tygodniu.
Rok grałam w lidze wojewódzkiej lecz pewnego dnia przyszłą do nas pani informująca o naborze dziewczyn do sekcji kajakowej.
Jak to wysportowana dziewczyna z chęcią poszłam. Po tygodniu
Zrezygnowałąm z grania w lidze koszykowej lecz w klasie sportowej zostałam bo nie chce jej rozbijać. Mam owiele lepsze wynkiki.Cieszę się z wyboru choć treneży nadal mnie namawiają abym powróciła do ligi abym się polepszała ,lecz podjełam już decyzje.
Oba sporty mnie pasjonują. Myślę że mogłabym trenować je nadal oba jak tera lecz długo bym nie wytrzymała.
Do gm ide sportowego lecz jako kajakarka a z koszykówką na dobre sie pożegnam. Myślę że to będzie dobra decyzja.
1 1 1