Odpowiedzi

2010-03-30T19:20:33+02:00
W regionie Śródziemnomorskim tak silnie rozwinęła się turystyka gdyż:
- Występuje tam korzystny klimat
- Są przepiękne plaże
- Są przepiękne miejsca do zwiedzania
- Prawie przez cały rok jest ciepło
- Można poznać nowe zwierzęta oraz rośliny
1 5 1
2010-03-30T19:20:36+02:00
W klimacie śródziemnomorskim rozwinęła się turystyka ponieważ panuje tam przyjemny dla człowieka ciepły klimat i morze oraz wiele wspaniałych zabytków i atrakcji turystycznych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:22:45+02:00
Spowodował to przede wszystkim ciepły klimat i woda, krótka zima, dużo atrakcji... To także bardzo malownicze tereny i jest tam wiele starówek i starych miast - które nie zostały przebudowane.

Mam nadzieję, że pomogłam i liczę na naj :)