Odpowiedzi

2010-03-30T19:29:57+02:00
21 stopni+3stopnie 30 minut=24stopnie 30 minut
teraz mnożymy wynim przez 4 i wyjdą nam minuty
24 stopnie 30 min*4=93 minut
teraz zamien na godziny
93min=1godzina33minuty

teraz odejmuje lub dodaje jeśli jesteś w moskwie i obliczasz czas w londynie idziesz na lewo i odejmujesz
jesli jesteś w londynie a obliczasz czas w moskwie do dodajeszz bo idziesz w prawo

17;00-1godzina 33 min=15;27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:50:40+02:00
21°E + 3°30'W = 24°30'

24°30' x 4min = 98min = 1h 38min

17.00 - 1.38 = 15.22