Odpowiedzi

2010-03-30T19:24:59+02:00
Ojciec 73 lata a syn 37 lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:33:54+02:00
Skoro 5 lat temu razem mieli 100 lat, to teraz muszą mieć 110.
znaczy, że cyfra jedności ojca i syna musi razem dać 10.
Jednocześnie obie liczby muszą być liczbami pierwszymi.
mogą to być: 2,3,5,7 a tylko 3 i 7 dają razem dziesięć.
czyli 73 no i 37 :)
2010-03-30T20:11:27+02:00
Ojciec ma 73 lata a syn 37