Odpowiedzi

2010-03-30T19:25:24+02:00
Cierpienie człowieka to zatrata świadomości mentalnej.
Cierpienie to ból lecz takze nauka.
Bądzmy swiadomi swej lekcji zyciowej.
Każde wydarzenie prowadzi do cierpienia, kazde cierpienie doskonali.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:41:34+02:00
"Bez cierpienia nie zrozumie się szczęścia." Fiodor Dostojewski

"Cierpieć - oto jedyny sposób na poznanie poczucia istnienia." Emil Cioran

"Smutne to, ale cierpienie jest chyba jedynym niezawodnym sposobem zbudzenia duszy ze snu." S. Bellow

"Zawsze o tym czytałem. Ludzie najpierw muszą wiele wycierpieć, nim uda im się cokolwiek osiągnąć." H.C.Andersen

"Cierpienie jest Aniołem, przez którego ludzie stają się więksi bardziej niż przez wszystkich przyjaciół na świecie."
Adalbert Stifter

"Cierpienie jest surowym, ale uczonym mistrzem dla tego, kto umie przyjąć od niego niezawodne lekcje." Michel Quoist

"Cierpienie oczyszcza dusze, ułatwia oderwanie od przywiązań, niszczy zło moralne." P. Teilhard de Chardin

"Cierpienie uczy nas o własnym istnieniu." M. De Unamuno

"Cierpienie uczy odróżniać rzeczy istotne od nieistotnych." Henryk Elzenberg

"Cierpienie zadaje pytania." Paul Ricoeur


:)


4 4 4