Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:32:49+02:00
Kasia brzydko wygląda.
Marek świetnie odrobił zadanie domowe.
Patrycja źle zrobiła to zadanie.
Marta zgrabnie się porusza.
Józek niedokładnie przeczytał lekturę.
Matylda dobrze rozwiazała zadania domowe.
Klasa 6 słabo sobie radzi z matematyką.
Kasia niestarannie pisze.
Jakub pięknie maluje.
Sylwia doskonale rozumie fizykę.
Kinga niedbale prowadzi zeszyt.
Kaja znakomicie radzi sobiię z chemią.
Klasa 4 niewłasciwie się zachowuje na lekcjach.
Nikola szybko biega.
1 1 1
2010-03-30T19:34:12+02:00
1. Bardzo brzydko wyglądasz w tej bluzce.
2. wietnie yrobiađ to yadanie.
3. Źle leży na tobie ta sukienka.
4. Zgrabnie wyglądasz.
5. Niedokładnie odrobiłaś pracę domową.
6. Dobrze wykonałaś to zadanie.
7. Słabo wypadła ci klasówka z matematyki.
8. Muszę iść szybko do domu.
9. Bardzo niestarannie piszesz.
10. Pięknie narysowałaś ten rysunek.
11. Doskonale wyglądają na tobie te ubrania.

tylko tylle wiedziałam... mam nadziję że pomogłam :)
2 2 2
2010-03-30T19:42:12+02:00
1.Karol brzydko pisze.
2.Marysia świetnie pływa.
3.Ona ostatnio źle się uczy.
4.Tosia zgrabnie podeszła do tablicy.
5.On niedokładnie wykonał zadanie.
6.Kasia dobrze wybrała sukienkę.
7.Na podwórku zrobiło mu się słabo.
8.Szybko przebiegł po moście.
9.Marek niestarannie rysuje.
10.Jego mama wygląda dzisiaj pięknie.
11.Doskonale radzi sobie w nauce.
12.Niedbale rozłożył książki na biurku.
13.Znakomicie gra w tenisa ziemnego.
14.Niewłaściwie trzyma długopis.
2 5 2