Mam tutaj 3 zagadki do rozwiązania. prosze o pomoc.
zagadka nr 1: Czy mężczyzna w Indiach może mieć za żone siostre swojej żony wdowy?
zagadka nr 2: Parys miał 3 jabłka w koszu które rozdał 3 w taki sposób, że jedno jabłko zostało w koszu. Jak to zrobił?
zagadka nr 3: Przez las idzie mały i duży człowiek. Mały człowiek jest synem dużego, a duży nie jest ojcem małego. Jak to jest?

Z gory dzięki

3

Odpowiedzi

2010-03-30T19:27:50+02:00
Zagadka nr 3. Duży jest jego matką.
2010-03-30T19:28:21+02:00
1 .tak
2. jedno dał sobie ;)
3. Duży jest ojcem małego a mały synem duzego ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:29:23+02:00
1. Jeżeli jego żona jest wdową, to on jest nieżywy xd
2.Jedna dostała jabłko razem z koszem.
3.Duży jest matką.

proste!