Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:29:41+02:00
Pc=96 cm (kwadratowe)
6a(kwadrat)=96 cm (kwadratowych) /6
a (kwadrat)=16cm/ (pierwiastkujemy)
czyli a= 4
V=a (do potęgi trzeciej)
V=64 cm (szęścienne)
2010-03-30T19:29:57+02:00
Pole całkowite szescianu to
P=6a kwadrat
96cm2=6a kwadrat \:6
16cm2=a kwadrat
a=pierwiastek z 16
a=4cm

V=a*a*a
V=4cm*4cm*4cm
V=64cm3
2010-03-30T19:54:26+02:00
96cm2:6=16cm2
Z 16cm2 wyciągamy pierwiastek =4
bok sześcianu ma 4 cm
V=a*a*a
V=4cm*4cm*4cm
V=64cm3