Odpowiedzi

2010-03-30T19:29:22+02:00
Α=⅓(180°-α)
α=60°-⅓α
⁴/₃α=60°
α=45°
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:31:03+02:00
Lambda = 180 - beta

180 - beta = 1/3 beta
4/3 beta = 180
beta = 135
lambda = 180 - 135
lambda = 45
1 1 1
2010-03-30T19:32:30+02:00
X - kąt większy
⅓x - kąt mniejszy

x + ⅓x = 180°
1⅓x=180°
x = 180°: 1⅓
x = 135°

x = 135°
⅓x = ⅓ * 135° = 45°

Odp.: Większy kąt wynosi 135° zaś mniejszy 45°.
4 4 4