Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:46:34+02:00
Pewnego wieczoru,a dokładniej 14 lipca 1410 roku zostałam wezwana do zbiórki armii polsko-litewskiej.Powiadomiono nas ,że rano zacznie się bitwa z Zakonem Krzyżackim.Całą noc przygotowywaliśmy się do bitwy.W końcu wyruszyliśmy.Kazano nam ukryć się w lesie ,który rósł nieopodal wsi Grunwald.Po 15 minutach stania i czekania na rozkazy dowódcy w oddali zobaczyliśmy odbijające się w słońcu zbroje Krzyżaków.Większość ich armii była na koniach.Byli uzbrojeni od stóp do głów.My natomiast mieliśmy tylko podstawowe tarcze i miecze.Staliśmy bezczynnie wiele godzin i żadna strona nie zaatakowała .Krzyżacy mieli już dość stania na słońcu, byli już bardzo wyczerpani .Ich konie także się denerwowały.My na szczęście byliśmy w cieniu drzew rosnących w lesie. Nagle dowódca wydał rozkaz
"DO ATAKU!!!" i ruszyliśmy do bitwy.Walka była długa i ciężka.Lecz udało nam się pokonać przeciwników.Tak, zwycięstwo jest cudownym uczuciem!Wszyscy byli szczęśliwi!Ta bitwa na pewno będzie wspomina przez kolejne pokolenia.
2 4 2
2010-03-31T21:26:24+02:00
Pewnego wieczoru,a dokładniej 14 lipca 1410 roku zostałam wezwana do zbiórki armii polsko-litewskiej.Powiadomiono nas ,że rano zacznie się bitwa z Zakonem Krzyżackim.Całą noc przygotowywaliśmy się do bitwy.W końcu wyruszyliśmy.Kazano nam ukryć się w lesie ,który rósł nieopodal wsi Grunwald.Po 15 minutach stania i czekania na rozkazy dowódcy w oddali zobaczyliśmy odbijające się w słońcu zbroje Krzyżaków.Większość ich armii była na koniach.Byli uzbrojeni od stóp do głów.My natomiast mieliśmy tylko podstawowe tarcze i miecze.Staliśmy bezczynnie wiele godzin i żadna strona nie zaatakowała .Krzyżacy mieli już dość stania na słońcu, byli już bardzo wyczerpani .Ich konie także się denerwowały.My na szczęście byliśmy w cieniu drzew rosnących w lesie. Nagle dowódca wydał rozkaz
"DO ATAKU!!!" i ruszyliśmy do bitwy.Walka była długa i ciężka.Lecz udało nam się pokonać przeciwników.Tak, zwycięstwo jest cudownym uczuciem!Wszyscy byli szczęśliwi!Ta bitwa na pewno będzie wspomina przez kolejne pokolenia.
1 1 1