Bardzo proszę o pomoc mam to na jutro DAM NAJ JAK KTOŚ ZROBI DZISIAJ!!!
1.Napisz życzenia do swoich dziadków z okazji złotych godów.
2.Napisz dedykację do książki [trzeba wybrać odpowiednią do tej okazji książkę(najlepiej podać tytuł;D)] z okazji srebrnych godów. Poniżej są te gody czy jakoś tak

Jubileusze
srebrne gody (małżeństwo razem 25lat)
złote gody (małżeństwo razem 50lat)
diamentowe gody (małżeństwo razem 60lat)

2

Odpowiedzi

2010-03-30T19:37:38+02:00
1.Kochani dziadku i babciu zycze wam wszystkiego najlepszego z okazji 50-lecia waszego mjałzeństwai żeby wam się tak jak teraz wspaniale zyło jeszcze drugie 50 lat.
2.dla kochanych rodziców z okazji 25-lecia małzenstwa syn/córka
ksiażka jak wytrzymać z dzieckiem
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:39:53+02:00
Z okazji jakże pięknych - 50 Godów życze Wam abyście
dalej szli przez życie, trzymając się mocno za ręce zawsze
uśmiechnięci , zawsze razem, zawsze pewni swoich uczuć...

Wasz wnuk / wnuczka.....



Drodzy z okazji 25 lat bycia razem dedykuje wam te ksiazke ("Zakochani na zawsze") wasz syn/ corka
1 4 1