Odpowiedzi

2010-03-30T19:35:42+02:00
Sorruy usuń .;) nie to zadanie ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:39:47+02:00
(17 3/4 + 16 3/5) - (38 5/8- 30 7/10 )= (17 15/20+16 12/20)-( 38 50/80 - 30 56/80)= 33 27/20 - 7 74/80= 34 28/80 - 7 74/80 = 26 40/80 = 26 1/2
2010-03-30T19:41:16+02:00
( 17 3/4 + 16 3/5 ) - (38 5/8 - 30 7/10 ) = ( 17 15/20 + 16 12/20 ) - ( 37 130/80 - 30 56/80 ) = 33 27/20 - 7 74/80 = 34 7/20 - 7 74/80 = 33 108/80 - 7 74/80 = 26 17/40